منو اشيا عمودي
صفحه اصلي
اخبار
ارتباط با ما
انتخاب زبان
بخش ویژه
پرچم
پیوندها
پیوندهای بنر
جستجو
دسترسی سریع
شبکه های اجتماعی
شعار
کپی رایت
لوگو
منو اصلی
نظر خواهی
نوار راهبري
ورود

اخبار

شرح وظایف و مهارتهای مورد نیاز کارشناس استخدام

شرح وظایف و مهارتهای مورد نیاز کارشناس استخدام

یک کارشناس منابع انسانی یا همان کارشناس جذب و استخدام باید حداقل مهارت هایی را داشته باشد که بتواند حضوری موثر در جایگاه شغلی خود داشته باشد. برخی از این مهارت های کلیدی به اختصار عبارت است از:

  • تنظیم برنامه برای استخدام نیروهای جدید
  • نظارت بر اجرای صحیح روند استخدام و پیگیری امور مربوط به آن
  • برقراری ارتباط موثر با سایر ارگان های مرتبط
  • توسعه اهداف مجموعه
  • بهبود روند جذب و استخدام نیروی جدید
  • اجرای ایده های جدید در روند استخدام
  • بهبود شرایط موجود برای کارکنان مجموعه
  • نگهداری از سوابق قانونی کارکنان مجموعه
  • انجام امور اداری مربوط به بخش خود
  • گردآوری اطلاعات و دیتاهای مورد نیاز خود (داده های مرتبط با هزینه زمانی و مالی شرکت به ازای استخدام هر عضو جدید)
  • بررسی رزومه و سوابق شغلی متقاضیان و داوطلبان برای استخدام در مجموعه
  • همکاری با مدیران استخدامی در راستای ارائه توضیحات لازم در رابطه با جزئیات هر موقعیت شغلی
  • ارتباط منظم با مدیران برای ارائه گزارشات دوره ای
  • بررسی و تعیین میزان اثربخشی برنامه های استخدامی سازمان و اجرای آن ها
بيشتر